Bakkerij De Coninck: opnieuw klantvriendelijkste bakkerij

Diederik en Evy van Bakkerij De Coninc twee maal op rij klantvriendelijkste bakkerij de Hospitality Awards voor de tweede maal op rij werd verkozen.
Diederik en Evy van Bakkerij De Coninck twee maal op rij klantvriendelijkste bakkerij de Hospitality Awards voor de tweede maal op rij werd verkozen.

 

Bakkerij De Coninck uit Wetteren werd op de Hospitality Awards voor de tweede maal op rij verkozen tot meest klantvriendelijke bakkerij of chocolaterie. Daarmee verlengen Diederik en Evy hun titel, nadat ze eerder ook al de erkenning als ‘retail persoonlijkheid van het jaar’ hebben binnengerijfd. De awards belonen horecaondernemers voor hun dagelijkse inzet, klantvriendelijkheid, gastvrijheid, service én motivatie naar de klant toe. Bakkerij K.Burez uit Oudenaarde en Chocola ‘D’Or uit Knokke vervolledigen het podium.

 

 

In het oktobernummer 2017 van Brood & Banket publiceerden we een uitgebreid interview met de (toen nog) toekomstige winnaars.

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.