Nederlands Bakkerij Centrum promoot brood bij het ontbijt

Voor veel mensen staat brood altijd op de ontbijttafel. Ongeveer 45% van de Nederlanders eet een broodje of boterham als ontbijt. Om brood op het ontbijtmenu te promoten, creƫerde het Nederlands Bakkerij Centrum met een filmpje een ode aan het ontbijt. Ze bevelen alle bakkers aan om dit filmpje af te spelen in hun zaak, of op sociale media te plaatsen. Ook Vlaamse bakkers kunnen dit gebruiken.

Uit gegevens van het Nederlands Bakkerij Centrum blijkt dat ongeveer 45% van de Nederlanders brood eet als ontbijt. Mannen eten vaker brood als ontbijt dan vrouwen. Vrouwen tussen 30 en 39 jaar eten minder brood als ontbijt.

Het Nederlands Bakkerij Centrum heeft met steun van Europa de “Brood”-campagne gelanceerd om brood op het ontbijtmenu te zetten. Een goed verhaal, een ode aan het ontbijt. Doel is om dit filmpje te gebruiken in uw winkel of op uw sociale netwerken.