Te makkelijke bereikbaarheid (o.a. via sociale media) speelt marktkramer/broodbakker parten

Ondanks zijn gepassioneerde inzet voor het bedrijf, wijst Lilian op het gebrek aan empathie van sommige klanten die de deadlines voor het verwerken van bestellingen niet respecteren. Bestellingen die na 11 uur ’s ochtends voor de volgende dag worden geplaatst, kunnen niet worden verwerkt vanwege logistieke beperkingen. Lilian vraagt zijn klanten om een meer georganiseerde en begripvolle benadering !

Pandemie

Hij startte het bedrijf tijdens de lockdown van 2020 en samen met een team van Mathieu en Magalie beheert hij drie mobiele vrachtwagens die ambachtelijk brood en gebak verkopen op verschillende markten in de regio. Ondanks de weersuitdagingen en het dagelijkse voorraadbeheer, waardeert Lilian de lonende aspecten van zijn baan, waaronder de diverse interacties met klanten en de flexibiliteit van een bestaan als marktkramer die mobiel zijn producten aanbiedt.

Bron: Sudinfo

lees meer

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.