Barry Callebaut deelt marktinzichten via Treat Tomorrow


Barry Callebaut heeft onlangs Treat Tomorrow gelanceerd. Het platform is een samenwerking met klanten en experts om het plan voor ‘nieuwe’ chocolade-verwennerij uit te stippelen. Het platform moet inzichten bieden in de verschuivende attitudes en verlangens van consumenten
.

“De COVID-19 crisis ontwrichtte de hele wereld en versnelde veranderingen die al in de maak waren, aldus Antoine de Saint-Affrique, CEO van de Barry Callebaut Groep. “Door Treat Tomorrow op te starten, willen we de dialoog met klanten, merken en ambachtslui verschuiven met betrekking tot de attitudeveranderingen van de consument.”

Barry Callebaut trapt Treat Tomorrow op 28 april af door vijf miniseries live te streamen die ingaan op vijf prangende consumentenvragen. Elke miniserie belicht het onderwerp vanuit meerdere invalshoeken: macrotrends, voedings- en gezondheidswetenschap, casestudy’s van merken, en consumententoepassingen van de volgende generatie.

De miniserie wordt live gepresenteerd door een presentator om interactiviteit en discussies te stimuleren. De vakman zal van verschillende stemmen horen over onderwerpen als upcycling, verwennerij van de volgende generatie, plantaardige voeding en producten die goed zijn voor de planeet”, luidt het namens Barry Callebaut

Lopende miniseries en afleveringen met de nieuwste onderzoeken, inzichten en innovaties zullen aan de site worden toegevoegd. Registratie voor de miniserie is beschikbaar op TreatTomorrow.com.