Lancering ruby RB1: met Gault&Millaus ‘Marketing award 2018’ bekroond

bekroning van Gault Millau voor Ruby chocolade van Callebaut - vier leden ontvangen prijzen
Callebaut bekroont met Gault&Millaus ‘Marketing award 2018’

Callebaut lanceerde in april ruby R B1, de eerste Ruby chocolade voor ambachtslui en chefs. De chocolade met intens fruitige smaak met frisse, zure toetsen werd toen al “het spannendste wat er in de chocolade-industrie in decennia staat te gebeuren” genoemd.

 

 

 

 

Twee maanden na de lancering van ruby RB1 wordt Callebaut nu beloond met Gault&Millaus ‘Marketing award 2018’.

“We zijn erg blij met de award voor de lancering van ruby RB1″

 

“Als je de vierde chocoladesmaak – na pure, melk- en witte chocolade – op de markt loslaat, hoort daar het nodige lawaai bij. Je lanceert die dan ook niet elk jaar”, zegt Frederic Janssens, Global Brand Manager Callebaut.

“Onze marketingaanpak heeft zijn effect niet gemist – je gaat moeten zoeken naar iemand die ondertussen nog niet van ruby gehoord heeft. Het is bovendien een eer om zo’n award op Belgische bodem te mogen ontvangen. België is nog altijd onze thuismarkt en het is met trots dat we de eer van de Belgische chocolade verdedigen.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.